top of page

Kelionės

,,Mes gyvename nuostabiame pasaulyje, pilname grožio, žavesio ir nuotykių. Nuotykiai, kuriuos galime patirti, niekada nesibaigia, jei mes jų ieškome su plačiai atmerktomis akimis" -  Jawaharial Nehru.

Vokietija

2014 metai. Tai buvo viena iš pirmųjų, tolimesnių kelionių autobusu. Manau, jog nuo tada ir atsirado mano didžiulė aistra keliavimui ir pasaulio pažinimui. Pirmą kartą supratau, kas yra tikras adrenalinas. Draugės įkalbėjo, jog būtinai turime pasivažinėti amerikietiškais kalneliais, na ir aš žinoma sutikau su šia įdėja. Nors ir be galo bijojau aukščio ir greičio, nepasigailėjau.

Aplankiusi tiek daug šios šalies vietų supratau, jog kelionių metu mes ne tik papromogaujame, bet ir pamatome, atrandame, išbandome begalę naujų dalykų.

Vengrija

2015 metais su keliomis draugėmis nusprendėme vykti į organizuojamą kelionę po Vengriją. Tai buvo vienas iš geriausių, mano priimtų sprendimų. Aplankėme keletą  didžiausių miestų bei pačią sostinę. Išbandėme pačias didžiausias termines vonias, kurios turi gydomųjų savybių. Plaukėme Dunojaus upe, pamatėme Vengrijos naktinį gyveninmą.

Egiptas

Pirmasis mano skrydis lėktuvu buvo į Egiptą. Pats skrydis man įspūdžio nepaliko, bet šalis tikrai sužavėjo. Viskas buvo visiškai kitaip, negu Lietuvoje: gamtos įvairovė, miestų gatvės, temperatūra. Daug keliavome, aplankėme luxoro miestą, bananų plantacijas, plaukiojome Nilu bei povandeniniu laivu po raudonąją jūrą, jodinėjome ant kupranugarių. Kelionė paliko daug prisiminimų.

Italija

Kelionė į Italiją nebuvo pažintinė ir toli gražu važiavome ten ne tam, kad  pailsėtume. Vykome ten, nes norėjome išbandyti vieną iš labiausiai paplitusių žiemos pramogų -slidinėjimą. Vykome į vieną iš stambiausių Italijos kurortų - Livigno.  Nesigailiu, jog vykau ten, nes išbandžiau naują dalyka, kuris man labai patiko.